Опрацювання
нормативно-правових документів:
-державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти;
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється
відповідно до Критеріїв оцінювання, які визначають загальні підходи до
визначення рівня навчальних -досягнень учнів 7-11 класів , та орієнтовних вимог
до оцінювання з хімії
-державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти;
-навчальна
програма з хімії(академічний рівень-10-й клас);
-«Про переліки
навчальної літератури,що має
гриф МОіН, для використання у
загальноосвітніх навчальних закладах у 2014-2015н.р.»;
- «Основні
орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
України»;
- «Про методичні
рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у
2014-2015 н.р.»;
Опанування наукової і
навчально–методичнї літератури
1. Ознайомлення з
матеріалами видання Бібліотека
«Шкільного Світу» природничо-
математичний напрям
2.Бібліотека журналу «Хімія»
3.Опрацювання періодичних
видань
4.Ознайомлення з веб-ресурсами для вчителя хімії:
цікаві досліди, реферати, презентації, матеріали для підготовки до уроків і
самоосвіти вчителів,довідники, журнали, підручники інші навчальні матеріали
Робота над науково-методичною проблемою:
1. Опрацювання науково-методичної літератури:
2.Ознайомлення з матеріалами на веб-сайтах:
3.Робота з обдарованими учнями:підготовка робіт МАН За темами
Комментариев нет:
Отправить комментарий