Дистанційна підтримка уроків хімії

Дистанційне навчання” – спрямоване на створення нового творчого продукту, через творчу діяльність формувати у учнів компетентність продуктивної творчості, а саме формувати дослідницькі навички. (спостерігати, описувати, порівнювати, визначати, асоціювати, узагальнювати, прогнозувати, застосовувати…тобто логічно мислити.
Можливості, що надаються інформаційними технологіями для удосконалення навчального процесу багатогранні. Їх можна використовувати на будь-якому етапі навчання.

ІКТ дозволяють:

  • n    економити час,
  • n    яскраво оформлювати матеріал;
  • n підвищувати емоційну, естетичну, наочну переконливість викладання;
  • n    індивідуалізувати навчання;
  • n   концентрувати увагу на важливих проблемах курсу;
  • n  в будь-який момент повернутися до потрібного матеріалу;
  • самостійно використовувати навчальний матеріал учнями.
  •      Інтернет та ДН надають можливість переносити учбовий процес за межі класної кімнати.


Для учнів дистанційні технології навчання
- служать підтримкою самостійної роботи, істотно підвищуючи якість освіти,
- дають можливість ознайомлюватися з матеріалами курсу в мережі Інтернет в зручний для себе час,
- виконувати контрольні завдання та самостійні роботи, що розміщені в курсі.

Використання елементів дистанційних технологій під час навчання хімії в загальноосвітніх навчальних закладах дає можливість
- підвищити ефективність засвоєння знань, якість навчальних досягнень, пізнавальний інтерес учнів;
-  забезпечує індивідуалізацію та диференційований підхід до вивчення хімії,
створює умови для формування вмінь та навичок здійснення самостійної навчальної діяльності

Актуальним є саме поєднання традиційної освіти з елементами дистанційної.

Одним з головних завдань освіти сьогодні є підготовка учнів до швидкого сприйняття та опрацювання великих обсягів інформації, озброєння їх сучасними засобами і технологіями роботи, формування в них інформаційної культури, життєвих компетентностей, зокрема інформаційної компетентності.

 Щоб сформувати певну компетентність учня вчитель і сам повинен нею володіти.

Комментариев нет:

Отправить комментарий